Tervetuloa Vaasan Uimarit -96 ry:n kotisivuille ja uintiharrastuksen pariin

Vaasan Uimarit -96 ry on toiminut vuodesta 1996. Tarjoamme lapsille ja nuorille mukavan harrastuksen uinnin, vesipalloilun, hengenpelastuskerhotoiminnan ja merenneitoilun parissa.

Sivuston ylärivistä löydätte seuramme esittelyn, uimaryhmämme, kausimaksut sekä yhteystiedot yhteydenottoja varten. Tarjoamme paikkoja ryhmiimme joka kevät -ja syyskausi. Ilmoittautumis linkkien avauksesta ilmoitamme aina erikseen täällä kotisivuillamme ja sosiaalisissa medoissamme mitkä kannattaa ottaa seurantaan, jotta pysytte ajantasalla seuramme toiminnasta ja saatte nopeiten tiedon kun ilmoittautumislinkit avautuvat tai jos johonkin ryhmään vapautuu paikkoja.

Tarkista vapaat paikat ryhmiin!

AJANKOHTAISTA:

Tarvitsemme Ohjaajia ja apuohjaajia tiimiimme!

Mitä saat?
-Palkkion tai 2 omaa lasta ilmaiseksi uimaan per kausi
-Pääset osallistumaan koulutuksiin ja seuran yhteisiin ruokailuihin

Mitä sinulta odotetaan?
-Vastuullista otetta ryhmän vetämisestä
-Uimataito
-Mahdollisuus myös toisen asteen opiskelijana saada opintopisteitä tai suorittaa harjoittelu meillä!

Haluatko tietää lisää?
Ota yhteyttä Kirsi Vähälummukka, 050 5984019

Uimahallin aukioloajat ja muut tiedotteet löydät kätevästi tästä !