OLISITKO JUURI SINÄ SEURAAVA UIMAOHJAAJAMME TAI UIMAVALVOJA?

29.6.2023

HAEMME UIMAOHJAAJIA SEKÄ VALVOJIA!
Etsimme lasten ja nuorten harrastus uimaryhmiin lisää ohjaajia.
Vastuuohjaajia, apuohjaajia sekä seuran uimavalvojia.

Oletko koskaan ajatellut, että voisit tukea lasten ja nuorten hyvinvointia ja osaamista tulemalla mukaan uimaseuran toimintaan?

Vaasan Uimarit -96 ry järjestää uimaopetusta ilman kilpauinti tarkoitusta, jolloin lapset ja nuoret saavat tulla oppimaan elintärkeitä taitoja hyvässä ryhmähengessä, pitää hauskaa ja tulla nähdyksi myös yksilöinä.

Emme vaadi sinulta monen vuoden kokemusta uintiin liittyen, mutta uimataito on tietysti löydyttävä. Jos olet kiinnostunut ohjaamisesta tai uinninvalvojana toimimisesta, olet vastuullinen, haluat oppia uutta ja olet oma-aloitteinen, saatat olla juuri se henkilö ketä tarvitsemme!

Huom! Apuohjaajan ei tarvitse osata ohjata, roolisi on olla vastuuohjaajan apuna, tukena ja lisäsilmaparina turvallisen uimatunnin toteuttamiseksi.
Apuohjaajana toimimisena ikäraja on 15vuotta.

Tarjolla on VaU -96 ry:n maksamia koulutuksia kaikkiin tehtäviin ohjaustyön tueksi. Mahtava tapa tukea nuorten harrastamista sekä saada lisätuloja esim työn/opintojen ohella, sillä tämä työ on ilta- ja/tai viikonlopputyötä sovittujen tuntien mukaisesti. Toimintamme jakautuu syys- ja kevätkauteen.

Jos sinulla on uinnista kiinnostunut lapsi, ui yksi lapsesi seurassamme vain rannekkeen lunastus maksun hinnalla 12 kertaa (yhden kauden), jos olet itse toiminnassamme mukana!

Tule mukaan mahtavaan tiimiimme ja kerro itsestäsi lähettämällä hakemus
vau96ry@gmail.com, niin pian kuin mahdollista!

Lisätietoa tehtävistä, palkkioista ja vastauksia kysymyksiin:

Puheenjohtaja: Kirsi Vähälummukka
vau96ry@gmail.com