HEI KÄYKÄÄ KAIKKI LIITTYMÄSSÄ KANNUSTAJIKSI. HELPPO TAPA TUKEA SEURAA.

20.3.2022

Jokainen Osuuskauppa KPO:n asiakasomistajatalous voi liittyä kannustajaksi Omalla S-kanavalla. Aikaa se vie noin 10-15 minuuttia ja on seuran hyväksi yhdessä tehtyä talkootyötä.

Ostoilla kerätään rahaa suosikkiseuralle. Kenenkään omaa bonusta kannustajaksi liittyminen ei vähennä.

Tee näin:

1. Mene osoitteeseen kpokannustajat.fi. Klikkaa 1. ruudun linkkiä ”Kirjaudu omalle S-kanavalle”. Voit siirtyä Omalle S-kanavalle myös S-Pankin verkkopankista.

2. Kirjautumiseen tarvitset pankkitunnukset.

3. Siirry Omalla S-kanavalla osioon "Osallistu ja vaikuta/Liity Kannustajaksi".

4. Valitse listasta yhdistys, jota haluat tukea: ”Vaasan Uimarit -96 ry”

5. Klikkaa ''Päivitä tiedot'' ja olet mukana seuramme asiakasomistajien kanssa kerryttämässä seuran tukisummaa.

Osuuskauppa ja seura ovat sopineet yhteistyöstä, jossa seuran kannustajaksi liittyneet tukijat keskittävät ostoja Osuuskauppa KPO:n ja muun S-ryhmän toimipaikkoihin ja yhdessä kerätyn bonuksen perusteella määräytyy summa, jonka KPO maksaa seuralle.